برگزاری تجمع دختران حاج قاسم در اداره تبلیغات اسلامی مریوان
14 دی 1401 - 12:49
شناسه : 2493
بازدید 89
7
با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان؛ به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها اجتماع دختران حاج قاسم در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.
پ
پ


به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات شهرستان مریوان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: این شهید عزیز نه تنهاباعث افتخار ملت ایران، بلکه مایه مباهات محور منطقه و آزادیخواهان جهان است.
وی با تقدیر از حجاب بانوان شهرستان مریوان و نیز محکوم نمودن بی حجابی در جامعه افزود: سردار سلیمانی دیدگاه باز و پدرانه ای نسبت به مقوله حجاب داشت. او دیدگاه های تنگ نظرانه و تقسیم جامعه به بی‌حجاب و باحجاب وکم حجاب را بر نمی تافت.

حجت‌الاسلام ورهرام با اشاره به سخنان شهید سلیمانی در مورد حجاب عنوان کرد: وی معتقد بود که  تقسیم بندی بانوان محجبه و کم حجاب خلاف منابع ملی است ومردم را از انقلاب می راند و باید برای بانوان بدحجاب برنامه ریزی مناسب فرهنگی داشت تا با اختیار و اشتیاق خود به حجاب گرایش پیداکنند.
در پایان رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان از دختران وجوانان خواست وحدت موجود در جامعه را حفظ کنند و فریب امپراطوری دروغ رسانه ای دشمن را نسبت به زن و حریم مقدس خانواده نخورند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.