شهید سلیمانی، محور اتحاد در ایران و جهان اسلام بود
14 دی 1401 - 13:39
شناسه : 2494
بازدید 51
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: شهید سلیمانی، محور اتحاد در ایران و جهان اسلام بود.
ارسال توسط :
پ
پ

گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت الاسلام سعدالله جمادیان به مناسبت  سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با روابط عمومی اداره سقز اظهار داشت: حاج قاسم در زمان حیات، با جنگ در جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی، باعث وحدت جهان اسلام و به ویژه محور مقاومت شد.

وی یکی از ویژگی های شهید سلیمانی را جان فدا بودن او دانست و گفت: حاج قاسم در محضر خدا و برای شهادت زانو می‌زد و جان فدای انسانیت و ولایت بود.

جمادیان تأکید کرد: رمز عظمت و علت بزرگی سردار سلیمانی در رفتار و سخنان حاج قاسم بود که مقام معظم رهبری از آن به عنوان مکتب یاد کردند.

حجت الاسلام جمادیان با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های بزرگ حاج قاسم، گفت: یکی از این شاخصه ها اخلاص و تلاش بود چراکه وی به شدت به مسائل دینی توجه داشت و در تمام صحنه های دفاع پایبند به احکام خدا بود

رئیس اداره تبلیغات اسلام سقز وی با تأکید بر تبیین گفتمان انقلاب و گفتمان حاج قاسم سلیمانی برای جوانان و نوجوانان یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان ما در این زمان تشنه حضور حاج قاسم ها هستند و ما وظیفه داریم زمینه را برای حضور جوانان با روحیه حاج قاسم عزیز فراهم کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.