مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به عنوان عضو هیات امنای مدرسه علمیه حضرت ریحانه‌النبی(س) سنندج منصوب شد
15 دی 1401 - 12:34
شناسه : 2570
بازدید 70
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به عنوان عضو هیات امنای مدرسه علمیه حضرت ریحانه‌النبی(س) سنندج منصوب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام پیام ملکی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان با ارسال حکمی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان را به عنوان عضو هیات امنای مدرسه علمیه حضرت ریحانه‌النبی(س) سنندج منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی

سلام علیکم

با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد، به استناد اساسنامه الگوی مدارس علمیه و با توجه به احراز شایستگی و صلاحیت حضرتعالی و هماهنگی صورت گرفته با معاونت امور حوزه‌ها، از تاریخ ابلاغ این حکم جنابعالی به مدت سه سال به عنوان عضو هیات امنای مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) شهرستان سنندج منصوب می‌شوید.

ضمن تقدیر و تشکر بابت قبول زحمت، امید است با توکل بر خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج)، مساعی خویش را در پیشبرد اهداف حوزه‌های علمیه  به کار گرفته و با بهره‌گیری از توان سایر اعضای هیات امناء و حمایت و نظارت عالیه در چارچوب ضوابط و مقررات مرکز حوزه‌های علمیه خواهران موجبات رشد و بالندگی هر چه بیشتر مدرسه علمیه مذکور را فراهم نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.