مهمترین اصل مهرواره بانور احیای سنگر مساجد است
15 دی 1401 - 13:23
شناسه : 2590
بازدید 87
4
کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان: شهسواری گفت: مهمترین اصل مهرواره بانور احیای سنگر مساجد است و با توجه به ظرفیت‌های مساجد باید آن را محله محور کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ ئالا شهسواری، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان روز چهارشنبه(14 دی ماه) در جلسه داوری مهرواره بانور که در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، با اشاره به طرح مهرواره بانور عنوان کرد: مهرواره بانور با هدف شناسایی کنشگران فعال که در استان و کشور فعالیت می کنند از میان بانوان فعال هیئتی، کانون و هر شخصی که به عنوان یک بانور در حوزه حل مسئله در محلات خود قدم بردارد تشکیل شده است.

شهسواری افزود: این مهرواره بیشتر در حوزه تخصصی حل مسائل، نظام خانواده، فرزند آوری، فرزند پروری، سبک‌زندگی، روابط زوجین، آسیب‌های اجتماعی، جمعیت و غیره فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: طرح مهرواره بانور در همان ابتدا با تجربیات ستاد توانست ظرفیت قابل توجهی از بانوان را کسب و ثبت‌نام داشته باشد.

کارشناس بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به مهمترین مسائل مورد داوری مهرواره اشاره و اضافه کرد: مهمترین اصل مهرواره احیای سنگر مساجد است و با توجه به ظرفیت‌های مساجد باید آن را محله محور کنیم.

وی حل مسئله جمعیت، توجه به محرومین، حل مشکلات خانواده و استفاده از ظرفیت‌های محلات که خانواده‌ها را تهدید می‌کند را از اقداماتی ذکر کرد که باید در قالب مهرواره بانور انجام گیرد.

گفتنی است؛ در استان کردستان بیش از 361 نفر در مهرواره بانور ثبت نام کرده اند که 10 نفر از این تعداد در بیان حل مسئله به سوالات ارائه شده و راه حل آن اقدام کرده‌اند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.