مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه بانه
17 دی 1401 - 12:42
شناسه : 2620
بازدید 57
2
بمناسبت دهه بصیرت؛ به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مراسم یادبودی در حسینیه شهرستان بانه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی بانه منبع : تبلیغات اسلامی بانه
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، در مراسمی بمناسبت سومین سالگرد شهادت اسوه شجاعت و شهامت، اسطوره اخلاق و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف در حسینیه بانه برگزار شد.

سرهنگ رسول کرمی چگینی فرمانده نیروی انتظامی بانه در این مراسم در ارتباط با سجایای اخلاقی و رسای پهلوان واقعی میدان سپهبد شهید سردارسلیمانی گفت :  حاج قاسم سلیمانی برجستگی‌های زیادی داشت. تدیّن و دینداری و ایمانش در کنار هوشمندی سیاسی و ساده‌زیستی‌اش به موازات ولایت‌پذیری‌اش، همه اینها برجسته است و اینها همه عناصر سازندۀ شخصیت او هستند. اما نقطه کانونی شخصیت او «سردار مقاومت» بودنش است.

وی افزود: در منطقه غرب آسیا تدبیر حاج قاسم سلیمانی غرب را به چالش کشید. در جریان فتنه غربی، عربی و عبری در سوریه و خط مقدم جبهه مقاومت، سردار با تدبیر فوق‌العاده به دیدار پوتین رفت و روسیه را در دفاع از سوریه با خود همراه ساخت. صدای مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین با زحمات سردار به گوش جهانیان رسید.

چگینی بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی که تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند برای همیشه در تاریخ ایران جاوید خواهد ماند.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه اظهار داشت: ذکر بیان خاطرات سردار سلیمانی و بیان خصوصیات اخلاقی این بزرگوار و روایتگری از فداکاریهای این شخصیت بزرگ انقلابی و تاریخی ایران از اهداف برگزاری این مراسم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.