اولین نشست گفتگو محور با موضوع بررسی مسائل روز در سنندج برگزار شد
18 دی 1401 - 14:29
شناسه : 2690
بازدید 68
4
اولین نشست گفتگو محور با موضوع بررسی مسائل روز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور جامعه قرآنیان شهرستان سنندج، اولین نشست گفتگو محور با موضوع بررسی مسائل روز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ضمن خیر مقدم گفت: در جامعه مردم با نگرش‌های متفاوت زندگی می کنند اما یک نقطه مشترک در بین آنهاست که باعث می‌شود مردم بتوانند در کنار هم زندگی کنند و رسالت ما این است که با وجود تفاوت نگرش‌ها به گونه‌ای عمل کنیم که بیشترین میزان امنیت را برای جامعه فراهم آورد.

حاتمیان بیان کرد: آنچه در یک ماه اخیر اتفاق افتاد باعث رنجش خاطر همه ما شد پس برماست با برگزاری سلسله نشست‌هایی درباره این اتفاقات رفع شبه کنیم.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: لازم است در ابتدا تحلیلی بر مسائل اخیر داشته باشیم، آنچه اتفاق افتاد از هر منظری می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، از نگاه عامه جامعه یک عده در راستای رفع مطالبات به خیابان‌ها ریختند و خواسته‌های خود را مطالبه کردند و از منظر مذهبی‌ها یک عده اغتشاشگر با ویران کردن اموال مردم صرفا اغتشاش کردند، اما از نظر دشمن داستان جور دیگری بود یک جریان فمنیستی که با شعار (زن،زندگی، آزادی) قصد سواستفاده ازبانوان را داشت.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: این جنس کارها از نمادها و نشانه های انقلاب جنسی است هر چند همه انواع افتاد انقلاب جنسی نبود،اما آیا آنچه سه ماه آرامش مردم را گرفت حرکت ارازل و اوباش بود؟ آیا انچه اتفاق افتاد مدل جوکری بود؟ خشونت بی محابا،حرفهای رکیک و زشت که مدل انقلاب جوکری بود که شاهد این در راس اتفاقات اخیر بودیم.

وی افزود: خشونت بی حد و حصری که در حق پیکر شهدا شد واقعا نهایت وحشی گری را به نمایش گذاشت که نمی‌توان گفت من حیث الامجموع نمادهای انقلاب جوکری بود ، از سویی میتوان به انقلاب های رنگین اشاره کرد که با دسیسه دشمن از داخل وفشار از خارج جنبشی برضد نظام شکل می‌گیرد اما این هم تمام داستان نیست

رازیانی ادامه داد: انچه که مشاهده شد یک جنبش ادبی و هنری هم بود مثل برای برای شروین،یا اینکه بیشتر چهارصد مورد کارهای نوایی در طول این جریان تولید شد که به شدت احساسات را تحریک می‌کند و سلبریتی ها بدون هیچ فکری پشت این اقدامات قرار می‌دهد،کارهای گرافیکی فاخر جای خود را به دیوار نویسی می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی اشاره کرد: توجه به این موضوع بود که در این جو نارضایتی  ۷۹ درصد بازداشتی‌ها از طبقه متوسط به بالا است و گویای این است که دلیل این جنبش صرفا مشکلات مادی و معبشتی نبود، این یعنی اینکه این جنبش جنگ ترکیبی بود، و ترکیبی از تجربیات قبلی بود از گسلهای دینی و قومی تا جنبش فمینیستی، که در واقع یک جنگ شناختی را شما داد.

وی عنوان کرد: طبق اسناد دراین جنگ شناختی بیشتر هزار ربات به کار گرفته شد تا از احساسات مردم برعلیه نظام استفاده کرده و باعث تقویت این جریان‌ها شده ،رباتهای  هوشمندی که همزمان میتواند با چهل هزار نفر  صحبت کنند که با ایجاد فشار روانی افراد را برعلیه نظام جمهوری اسلامی سوق میدهد.

حجت‌الاسلام رازیانی ادامه داد: دو مدل حکومت در دنیا هست مارکسیستی که تمام شده ومدل دوم مدل لیبرالیسم که طی دویست سال فقط به جهان القا شد فقط امریکا حرف اول را در جهان میزند درحالی که به گفته خودشان فقط بیست میلیون کارتن خواب در امریکا هست؟ پس این مدل لیبرالیسم هم کمرنگ شده و فقط در این خلا ایدوئولژی اسلام با خاستگاه ایران به عنوان الگوی سوم  خودنمایی میکند و حتمی است که موج اسلام گرایی در جهان ایجاد خواهد شد واین همه ترس دشمن است که هر بار با یک حربه برعلیه اسلام و نظام ورود پیدا می‌کند غافل از اینکه پایه های قدرتمند نظام با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هرگز با این حربه ها متزلزل نخواهد شد.

در ادامه جلسه بانوان قرانی سوالات خود را در مورد. حوادث اخیر مطرح کردند وجلسه پس از پرسش و پاسخ پایان یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.