برگزاری آیین تکریم مادران فاطمی در شهرستان قروه
18 دی 1401 - 14:08
شناسه : 2703
بازدید 56
5
با همکاری اداره تبلیغات اسلامی قروه؛ آیین تکریم مادران فاطمی با حضور نماینده دعبل خزاعی استان کردستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه و خیرین این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : جواد قره خانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حشمت الله حنیفی نماینده دعبل خزاعی استان کردستان با اعلام این خبر گفت: آیین تکریم مادران فاطمی، در راستای ماموریت های تکریمی بنیاد دعبل خزاعی و با موضوع تکریم از زنان و مادران پیشکسوت فعال در عرصه هیئت برگزار گردید.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین درس‌های عملی از ظهور اسلام و نوع زندگی سراسر عشق و معرفت حضرت زهرا (س) حضور فعال زنان مسلمان و مادران فاطمی است که در طول سال‌های زندگی خود تا به امروز با حفظ عفت و حجاب و ارزش های وجودی زن بودن خود در عرصه‌های اجتماعی- سیاسی حضور و اقتدار خود را به درستی اثبات کرده‌ اند.

وی عنوان کرد: این بانوان علاوه بر نقش های همسری و مادری در خانواده، به عنوان یک الگو برای دختران و بانوان هم شهرستانی، نقش آفرینی نموده اند و در مسیر ترویج فرهنگ دینی و مذهبی فعالیت های چشمگیری داشته اند.

گفتنی است،این مراسم همزمان با سالروز وفات ام البنین(سلام الله علیها) برگزار شد با اهدای لوح تقدیر به امضاء حجت الاسلام و المسلمین قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی و هدایایی از طرف بنیاد دعبل خزاعی از سرکار خانم بهجت نعمتی و طاوس صید محمدی که هر دو از مداحان شاخص خانگی و هیئتی می باشند تجلیل و تکریم بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.