همایش باشکوه حجاب و عفاف فاطمی در سنندج برگزار می‌شود
19 دی 1401 - 13:45
شناسه : 2725
بازدید 131
5
به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهضت کردستان، به مناسبت میلاد با سعادت زینت عالم اماکن حضرت فاطمه صدیقه(س) با همکاری و حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و سایر ارگان‌های دولتی همایش بزرگ عفاف و حجاب فاطمی با حضور بانوان فعال و فرهیخته شهرستان سنندج برگزار می‌شود. سخنران این همایش جناب اقای دکتر شهریاری ،ریییس […]

ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهضت کردستان، به مناسبت میلاد با سعادت زینت عالم اماکن حضرت فاطمه صدیقه(س) با همکاری و حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و سایر ارگان‌های دولتی همایش بزرگ عفاف و حجاب فاطمی با حضور بانوان فعال و فرهیخته شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

سخنران این همایش جناب اقای دکتر شهریاری ،ریییس مجمع تقریب مذاهب خواهد بود و در خلال این همایش باشکوه که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج برگزار می‌شود ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، از بانوان فعال و فرهیخته درزمینه های فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی تجلیل خواهد شد.

در راستای تکریم مادران و همسران و دختران شاهد از آن مادر و همسر و دختر شهید در این برنامه فاخر تجلیل  می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی نهضت شهرستان سنندج اعلام کرد : دراین همایش از برگزیدگان مسابقه ادبی شعور ودلنوشته که در طی همفته اینده برگزار میشود تجلیل می‌شود.

شایان ذکر است؛ باتوجه به هجمه دشمنان مخصوصا در حوزه بانوان برگزاری این مراسمات ارزشی لازم و ضروری است.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.