برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در سنندج
20 دی 1401 - 11:20
شناسه : 2733
بازدید 62
4
از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت صدیقه کبری(س) اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با همکاری بسیج جامعه زنان نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی برگزار خواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام احمدحاتمیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی الگوهای برتر پوشش و سبک زندگی فاطمی با استفاده از انواع مختلف پوشش محجبه کردی،چادرهای ملی و سنتی، پوسترهای عفاف و حجاب، حضور کارشناس رفع شبهات دینی، کتب و پژوهش و مقاله های حوزه حجاب و عفاف با بیست غرفه فرهنگی و هنری در دو وقت صبح و بعد ازظهر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در بستر و شرایطی که دشمن بیش از هر زمان دیگر بر روی بحث حجاب بانوان مامور زده، ضروری است با برگزاری نمایشگاه های حوزه حجاب ضمن معرفی الگوهای مقبول جامعه، تنوع های بیشتر پوشش اسلامی را معرفی و البته برای متقاضیان عرضه کرد.

حجت الاسلام حاتمیان اضافه کرد: معرفی چهار نفر از مبلغین خبره شهرستان سنندج و دراختیار قرار دادن بیش از صد پوستر عفاف و حجاب با عنوان حریم ریحانه مساعدت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در راستای برگزاری نمایشگاه مزبور است که امیدواریم به برکت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیه منشأ اثر باشد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه به مدت سه روز از تاریخ ۲۳  الی ۲۶ دی ماه در محل خانه کرد تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج برای بازدید عموم برگزار می گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.