مرجعیت رسانه‌ای زمانی به دست می‌آید که مطالب منتشر شده تاثیرگذار باشد
21 دی 1401 - 22:55
شناسه : 2754
بازدید 109
5
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مرجعیت رسانه‌ای زمانی به دست می‌آید که مطالب منتشر شده تاثیرگذار باشد و مخاطب با خواندن آن، به فکر فرو برود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر چهارشنبه در دیدار با اصحاب رسانه کردستان با تبریک سالروز تشکیل بسیج رسانه و ولادت میلاد حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: مرجعیت رسانه‌ای زمانی به دست می‌آید که مطالب منتشر شده تاثیرگذار باشد و مخاطب را با خواندن مطالبش به فکر وا دارد.

نماینده ولی فقیه کردستان افزود: رسانه‌ها با عرضه مطالب جدید و باکیفیت، باید به سمت جلو حرکت کنند و زمینه‌ساز آگاه‌سازی افکار عمومی باشند.

وی بر لزوم انتشار اخبار با کیفیت و دقت در نگارش خبر تاکید و اضافه کرد: اینکه خبری دارای غلط املایی باشد، قابل قبول نیست، ضمن اینکه خبر باید وزن و کیفیت داشته باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: لازمه مرجعیت رسانه‌ای بستگی به خود رسانه‌ها و قوی بودن مطالب فعالان این عرصه است و باید رقابت رسانه‌ در میان رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای یابد و در زمینه انتشار اخبار و مطالب باکیفیت با جدیت اقدام شود.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه فرهنگیان و رسانه‌ها در استان، از جمله اولویت‌هایی است که باید مشکلاتشان برطرف و در راستای تقویت آنها برنامه‌ریزی شود.

رئیس بسیج رسانه استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به تشکیل بسیج رسانه، هدف از تشکیل این نهاد را مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد و گفت: امپراطوری رسانه‌ای هر نقطه ضعف کوچکی را بزرگنمایی می‌کند تا روحیه نشاط و امید را در جامعه از بین ببرد.

حجت رشیدی اضافه کرد: رسانه‌ها باید در کنار بیان مشکلات و کمبودها، حقایق، خدمات و پیشرفت‌ها را برای مردم تبیین کنند تا مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمن شوند.

وی به برگزاری جشنواره ابوذر در نیمه اول دی ماه در استان اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نشان دادن توانمندی و ظرفیت رسانه‌ای استان و معرفی آثار برتر به جشنواره کشوری است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.