برگزاری نشست هیئت اندیشەورز شهرستان مریوان
27 دی 1401 - 10:34
شناسه : 2878
بازدید 84
6
نشست هیئت اندیشەورز شهرستان مریوان با حضور بانوان فعال قرآنی به مناسبت هفته زن از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، در این جلسه که روز دوشنبه (۲۶ دی ماه) برگزار شد، حجت الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و تکریم مقام زن گفت: زن به فرموده مقام معظم رهبری کارخانه انسان سازی است که باید آن را تکریم نمود و در خوردن و آشامیدن طیب و پاک برای زن کوشید تا فرزندانی پاک و مومن و کارآمد تحویل جامعه دهند.

وی اظهار داشت: در شناسایی و احصاء مشکلات فرهنگی شهرستان باید از ظرفیت حداکثری نخبگان شهرستان در حل مشکلات فرهنگی بهره جست و در راستای جهاد تبیین از ظرفیت آنان استفاده نمود.

حجت الاسلام ورهرام مشکل اصلی اغتشاشات اخیر را فرهنگی دانست و افزود: در چند ماهی که از سوی عده ای اغتشاشگر اوضاع کشور در چند گوشه کشور ناامن شد، مهمترین دلیل این ناامنی ها مشکل فرهنگی بود و بیشتر کسانی که در این اغتشاشات دستگیر شدند دلیل حضور خود در خیابان و اغتشاش را نمی دانستند و بدون هدف و صرفا با هجمه ضد فرهنگی رسانه ها روی به اغتشاشات آوردند.

گفتنی است در پایان هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و مصوب شد مساله طلاق بعنوان اصلی ترین آسیب اجتماعی شهرستان بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.