بانوان شاغل نمونه شهرستان مریوان تجلیل شدند
27 دی 1401 - 13:00
شناسه : 2893
بازدید 150
12
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)؛ طی مراسمی به مناسبت سالروزولادت  باسعادت حضرت زهرا(س) وروز زن بزرگداشت مقام مادر از کارکنان بانوان شاغل نمونه شهرستان  مریوان تجلیل شد.
پ
پ

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، به مناسبت سالروز میلاد بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و پاسداشت مقام زن  وجشن میلاد کوثر با حضور حجت الاسلام ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام الماس‌پور، مسئول عقیدتی انتظامی شهرستان مریوان به بیان سجایای اخلاقی وانسانی حضرت فاطمه(س) و مقام شامخ مادر ومنزلت زن پرداخت و گفت: برگزاری این مراسم ها به منظور باز خوانی ویاد آوری زندگی حضرت زهرا به عنوان الگوی زن مسلمان ضروری است.

وی با اشاره به تجلیل از بانوان شاغل اداری در این جشن گفت: یکی از شاخص های توسعه انسانی در هر جامعه وکشوری حضور فعال زنان در آن است و بر همین اساس در دهه‌های اخیر در کشورمان شاهد این هستیم که زنان هم دوش مردان در عرصه‌های مختلف جامعه حضور فعالی دارند.

وی با تاکید بر این که حضرت زهرا(س) الگوی زنان جهان هستند گفت: این بانو نقش خود را با مادری و همسری در جامعه ایفا کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در کشور ارتقا پیدا کرد و امام خمینی(ره) جایگاه زنان در جامعه حائز اهمیت می دانستند.

گفتنی است؛ در این مراسم از کارشناس بانوان اداره تبلیغات اسلامی مریوان نیز تجلیل شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.