27 دی 1401 - 12:31
شناسه : 2900
بازدید 53
6
از سوی اداره تبلیغات اسلامی دیواندره؛ کارگاه بصیرت افزایی و جهاد تبیین برای طلبه های مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دیواندره از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، در این کارگاه که روز دوشنبه(26 دی ماه) برگزار شدحجت الاسلام ابراهیم رستمی؛ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره ضمن تشریح وقایع پیش آمده در کشور اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفت و هزینه های زیادی متحمل شد تا حجاب را از روی سر بانوان ما پایین آورد، اما موفق نشد این کار را انجام دهد.
وی در ادامه افزود: حال سوال اینجاست چرا دشمن حجاب را هدف قرار داده پاسخ آن کاملا روشن است اگر حجاب از بین برود هویت اسلامی زنان و خانواده های ما از بین می رود وقتی خانواده متلاشی شود، غیرت از جوانان ما سلب می شود و همان فاجعه ای که در آندلس، همان اسپانیای امروز اتفاق افتاد در کشور ما تکرار می شود.
حجت الاسلام رستمی عنوان کرد: دشمن طمع به کشور و جوانان ما دارد آنها دوستار ما نیستند و برای نابودی ما و تسلط بر ما تلاش می کنند.

گفتنی است در پایان طلبه های حاضر در کارگاه به بیان نظرات خود پیرامون بحث های اخیر کشور پرداخته و از سوی رئییس اداره تبلیغات اسلامی دیواندره تمامی شبهات برای آنان تبیین شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.