200 بسته فرهنگی بین فعالان قرآنی بیجار توزیع شد
27 دی 1401 - 12:47
شناسه : 2919
بازدید 48
8
از سوی اداره تبلیغات اسلامی بیجار؛ به همت اداره تبلیغات اسلامی بیجار 200 بسته فرهنگی در بین فعالان و اعضای موسسات قرآنی این شهرستان توزیع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: به همت اداره تبلیغات اسلامی بیجار بسته فرهنگی بین فعالان و موسسات قرآنی بیجار توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل یک جلد کلام الله مجید، تعدادی کتب دینی و دفترچه‌هایی حاوی احادیث از ائمه اطهار(ع) است که بین این افراد توزیع شد.

حجت‌‌الاسلام مختاری نیا به نقش مهم موسسات قرآنی در اشاعه فرهنگ دینی در جامعه تاکید کرد و افزود: موسسات قرآنی باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی مدون و تهیه نقشه راه، مقاصد و اهداف خود را تعیین کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همچنین فعالان قرآنی با در نظر گرفتن نیازهای جامعه و اقشار مختلف، در راستای اهداف عالیه قرآنی و دینی تلاش کنند چراکه همانا سعادت جامعه در پناه قرآن محسوب می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار یادآور شد: هدف از اجرای این امر ترویج و اشاعه ارزش‌های دینی بین افراد و بالاخص فعالان قرآنی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.