برنامه‌های قرآنی موسسات و خانه‌های قرآنی با هدف تقویت روحیه قرآنی در بیجار برگزار می‌شود
27 دی 1401 - 13:54
شناسه : 2926
بازدید 55
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت: برنامه‌های قرآنی موسسات و خانه‌های قرآنی با هدف ایجاد و تقویت روحیه قرآنی و آشنایی مخاطبین با معارف عمیق قرآنی، برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره با اشاره به اين که قرآن بهترين هدايت کننده جامعه بشري است، بيان داشت: عمل کردن به معارف و تعاليم والاي اين کتاب نوراني بايد در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوي سعادت و معنويت هدايت کند.

وي عنوان کرد: قرآن و معارف اهل بيت(ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصي نداشته و براي همه مردم جهان نازل شده است بنابراين توسعه فعاليت‌هاي موسسات قرآني بايد در دستور کار قرار گرفته و در اين زمينه از ظرفيت‌هاي فضاي مجازي نيز به خوبي استفاده شود.

حجت الاسلام مختاری نیا با اشاره به اهمیت فعالیت موسسات و خانه های قرآن افزود: برنامه های قرآنی موسسات و خانه های قرآن با هدف ایجاد و تقویت روحیه قرآنی و آشنایی مخاطبین با معارف عمیق قرآنی، برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، ترتیل و قرائت، برگزار کارگاه‌های محتوای قرآنی شامل فن ترجمه قرآن، تفسیر و تدبر و برگزاری محافل انس با قرآن کریم و مسابقات جذاب و متنوع در رشته‌های مختلف از جمله مهمترین فعالیت‌های قرآنی موسسات و خانه‌های قرآن است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پايان با تاکيد بر اين که ترويج فرهنگ قرآني بايد مورد توجه همگان باشد، يادآور شد: قرآن گوهر گرانبهايي است که اگر در راستاي تفهيم و ترويج آن تلاش خاصي صورت گيرد شاهد حل بسياري از مشکلات جوامع بشري خواهيم بود که اين‌ها همه از الطاف خدواند منان است که براي ما تدبير کرده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.