شناخت مفاهیم قرآنی حرکت در مسیر جهاد فرهنگی است
28 دی 1401 - 14:00
شناسه : 2997
بازدید 56
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: حضور در محافل قرآنی و شناخت مفاهیم آن حرکتی جهاد گونه در مسیر فرهنگ‌سازی قرآن در جامعه است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: زندگی براساس قرآن و در سایه مفاهیم روح‌بخش آن موجب سربلندی در جامعه خواهد شد.

وی عنوان کرد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است و سرلوحه قرار دادن این کتاب آسمانی در زندگی، هدایت و سربلندی در جامعه را به ارمغان خواهد آورد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به گسترش فعالیت‌های قرآنی در بیجار اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان پیشرفت بسزایی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات خانگی گفت: جلسات قرآنی خانگی از طرح‌های جدید در بحث نشر، ترویج و فراگیری قرآن کریم ویژه خانواده بوده که در این شهرستان برگزار خواهد شد و یکی از عوامل گسترش فعالیت‌های این کتاب آسمانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی بیجار با هدف افزایش فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مساجد و مدارس، مسابقات فصلی، کلاس‌های آموزشی و به‌کارگیری مربیان قرآنی در سطح روستاها همچون گذشته در دستور کار این اداره است.

وی همچنین بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد این شهرستان تأکید کرد و گفت: فعالیت در حوزه و حیطه قرآنی در مساجد موجب تقویت معنویات و اعتقادات جوانان و نوجوانان می‌شود و مفهوم و معنای قرآن را در دل و جان جوانان جای خواهد داد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا در پایان گفت: ارتقای روند گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد و در بین جوانان زمینه‌ساز سعادت و سربلندی جامعه و خنثی کردن بسیاری از تهاجمات فرهنگی دشمنان در میان جوانان خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.