دوره آموزشی «سبک زندگی فاطمی» با حضور اقشار تاثیر گذار جامعه در سنندج برگزار شد
01 بهمن 1401 - 13:56
شناسه : 3029
بازدید 68
5
به همت اداره تبلیغات اسلامی سنندج؛ دوره آموزشی «سبک زندگی فاطمی» با حضور اقشار تاثیر گذار جامعه به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، در مجتمع فرهنگی نور این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری نهضت کردستان؛ به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، دوره آموزشی سبک زندگی فاطمی با حضور معلمان ناحیه یک و دو آموزش و پرورش شهرستان سنندج، و تدریس دکتر روحی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، روز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

دکتر روحی در این دوره آموزشی گفت: در شرایط فعلی که به قولی تورم زیاد است، به خاطر اینکه 96 درصد صادرات در دست دولت است و ورد مردم در ساختار اقتصادی بسیار کم است ،از سویی تک محصولی بودن صادرات ماست پس دشمنان ما به راحتی می‌تواند در اتقصاد ما نفوذ پیدا کنند.

وی افزود: برای رهایی از این بحران باید از اقتصاد تک بعدی رهایی پیدا کرد که دولت رئیسی استارت این کار را زده است به گونه‌ای که پوتین رییس جمهور روسیه در صحبت‌های خود گفته اگر تحریم‌هایی که طی دوازده سال قبل به ایران تحمیل شده به کشور قدرتمند روسیه وارد می‌شد قطع به یقین نیمی از جمعیت کشور روسیه از گرسنگی می‌مردند ،و وظیفه ماست این مسئله را برای مردم تبیین کنیم که این همه فشار فقط ماحصل مسایل داخلی نیست، الیته این نوید را باید به مردم داد که از جهت اصل اقتصاد فاقد مشکل هستیم، راههای بسیاری برای تعدیل مشکلات فعلی وجود دارد.

استاد دوره آموزشی اعلام کرد: در دولت روحانی استقراض دولت از بانک مرکزی بسیار شده ازسویی در جامعه دچار. یک بی‌عدالتی هستیم که رهبر معظم انقلاب هم بر روی این به عنوان یک نقطه ضعف یاد کردند.

 

وی بیان کرد: این بی عدالتی که برای مردم واقعا آزار دهنده بود، تجمل گرایی مسؤلان به حدی که شاهد هستیم هم در میان مسؤلان و هم سلبریتی ها غوغا می‌کند، نکته دیگر وجود رانت‌خواری که بسیار معضل بزرگ است، البته دولت رییسی برنامه‌هایی بر علیه این بحران‌ها در دست دارد این بحران‌های داخلی که حتی منجر به اعتراضات مردمی اخیر در نشان دادن مشکلات فراوان اقتصادی شد، شرایط انباشت قبلی که اندک اندک حل شود امید است که مسایل کشور حل شود.

 

دکتر روحی در ادامه گفت: از قرن نوزدهم به بعد غرب به خاطر دسترسی به صنعت  خودرو دچار حس برتری شد و قصد حکومت بر شرق را داشت به همین خاطر شعار ما این بود که نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی به همین دلیل در جنگ تحمیلی ۵۵ کشور بر علیه ما شورش کردند چون نگران این بودند که ایران قصد دارد انقلاب خود را صادر کنند، چه اینکه کشوری مثل عربستان که دویست سال است یک خانواده (آل سعود) حکومت کنند و مردم عربستان هم ممکن بود با تاسی از انقلاب اسلامی ایران انقلاب کنند و این هراس همیشه برای جهانیان وجود داشت، پس دشمنان ایران همیشه در طرح توطئه علیه ما بودند، از طرح جنگ نرم گرفته تا تحریم‌ها و تهدیدهایی که فقط نشانه ضعف آنهاست.

روحی در پایان صحبت‌های خود گفت: رسالت ما در این بستر و شرایط حساس چیزی نیست جز زیرکی در انتقال پیام دستاوردهای انقلاب که همان جهاد تبین است، هر چند مشکلات فراوان دامنگیر مردم است اما باید بیشتر از همیشه به هوش باشیم، تا دشمن به هدف شوم خود که تزلزل در پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، نرسد.

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.