دوره آموزشی «سبک زندگی فاطمی» با حضور اقشار تاثیر گذار در بیجار برگزار شد
02 بهمن 1401 - 12:39
شناسه : 3079
بازدید 66
4
دوره آموزشی «سبک زندگی فاطمی» با حضور اقشار تاثیر گذار جامعه ویژه بانوان معلم در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، دوره آموزشی سبک زندگی فاطمی با حضور معلمان آموزش و پرورش شهرستان بیجار و با تدریس دکتر روحی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار برگزار شد.

روحی در این مراسم با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در اغتشاشات اخیر با ایجاد اغتشاش و ناآرامی در داخل مملکت به دنبال فتنه دیگر و به خیال خود براندازی نظام بودند اما با هوشیاری و بصیرت مردم ناکام ماندند.

استاد این دوره آموزشی افزود: در نا آرامی های صورت گرفته دشمنان از طریق بستر فضای مجازی و ایجاد جنبش های متعدد سعی در ایجاد نا آرامی داششتند اما ناکام ماندند.

روحی تاکید کرد: ما با یک فتنۀ بلندمدت طرف هستیم که هرچه جلو می رود حرفه‌ای‌تر، هوشمندانه‌ تر می ود بنابراین باید هوشیار باشیم تا دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود مایوس کنیم.

وی همچنین به اهمیت جهاد تبیین پرداخت و عنوان کرد: هر چند مشکلات فراوان دامنگیر مردم است اما باید بیشتر از همیشه به هوش باشیم، تا دشمن به هدف شوم خود که تزلزل در پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، نرسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.