دوره آموزشی «جهاد تبیین» با حضور مبلغین و مبلغات شهرستان قروه
03 بهمن 1401 - 11:28
شناسه : 3106
بازدید 53
2
دوره آموزشی «جهاد تبیین» با حضور مبلغین و مبلغات به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه، در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ دکتر ابوالفضل روحی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران در دوره آموزشی «جهاد تبیین» در جمع مبلغان اظهار داشت: مبلغین و مبلغات از مهمترین و مؤثرترین افراد در نشر اسلام حقیقی هستند که با کلام نافذ، اراده قوی و نیت پاک خود در جامعه به روشنگری و جهاد تبیین می‌پردازند.

وی افزود: علما و روحانیان مبارز در طول تاریخ هرگز ناامید نشدند و دست از تلاش برنداشتند و ما مدیون از خودگذشتگی و ایثار آنها هستیم.

روحی عنوان کرد: در خباثت دشمنان دین همین بس که خصوصی‌ترین روابط انسانی را به فضای‌مجازی بردند و بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفتند.

وی ضمن اشاره به حضور جوانان در فضای‌مجازی گفت: علی رغم تمام تلاش‌های دشمنان برای فروپاشی خانواده‌ها و به انحطاط کشیدن جوانان در فضای مجازی قدرت واقعی هنوز هم در دنیای حقیقی و در دست منابع انسانی قرار دارد و مبلغان باید با مجهز کردن خود به سلاح ارتباط‌ گیری و مهارت‌های سخنوری به جنگ دشمنان مجازی بروند.

وی همچنین تصریح کرد: اراده انسان، نیت و زبان بدن انسان‌ها در افراد تأثیر گذار است و این نقطه قوت جبهه حق و مبلغان دین است که در مجالس مذهبی و منبرها از آن بهره می‌برند و دشمنان از آن محروم هستند.

روحی با اشاره به ارتباط چهره به چهره در برقراری ارتباط افزود: جهاد تبیین با استفاده از ارتباط چهره به چهره از مزیت‌های بزرگ مبلغان دین است که دشمن هرگز نمی‌تواند آن را فتح کند مگر آنکه خدای ناکرده مبلغان کوتاهی کنند و تسلط به مهارت‌های ارتباط‌گیری را از دست بدهند.

گفتنی است بحث و تبادل نظر و پاسخ‌دهی به پرسش‌های حاضرین در جلسه در خصوص وضعیت اقتصادی و مسائل و مشکلات مذکور پایان بخش این نشست بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.