جلسه مقدماتی اعتکاف در سنندج برگزار شد
04 بهمن 1401 - 12:42
شناسه : 3214
بازدید 61
4
برگزاری جلسه هماهنگی اعتکاف؛ جلسه مقدماتی اعتکاف با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، نظر به فرارسیدن ماه مبارک رجب المرجب و نزدیک شدن ایام معنوی اعتکاف، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی اعتکاف با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و شورای هیئات مذهبی شهرستان سنندج در مهدیه شهرستان، بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب درباره فضیلت این ماه پر خیر و برکت گفت: ماه رجب ماه استغفار و تقرب جستن به درگاه حضرت حق در واقع ماه آماده شدن برای ورود به ماه مهمانی خدا است، در رجب  المرجب باید قدر لحظه‌ها را دانست و اعتکاف تجلی عبودیت در این ماه ارزشمند است که جا دارد برای برگزاری مطلوب ان فراهم آوردن امکانات برای معتکفین همه دستگاه‌ها همکاری و همراهی کنند.

در این جلسه پیرامون برنامه‌ریزی، تشکیل ستاد شهرستانی، محل برگزاری اعتکاف، نحوه تعامل دستگاه‌های مختلف فرهنگی در راستای بهتر برگزاری ضیافت مذکور بحث و تبادل نظر شد.

بنابر خرد جمعی مسجد جامع سنندج به عنوان محل برگزاری اعتکاف تعیین و قرار شد ستاد شهرستانی در اسرع وقت تشکیل شود تا پیرامون تدارکات و پشتیبانی و فضاسازی محیطی، بهداشت و امنیت اقدامات عاجل بعمل آید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.