برگزاری جلسه هماهنگی کمیته قرآنی دهه فجر در مریوان
05 بهمن 1401 - 11:19
شناسه : 3274
بازدید 49
6
جلسه هماهنگی برنامه های قرآنی  ایام الله دهه فجر در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام ورهرام  رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در جلسه کمیته قرآنی دهه فجر این شهرستان با محکومیت اقدام خبیث  پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه مردمی این اقدام را نشانه ای از ضعف  اروپا دانست و گفت: کوشش آنها بیهوده است.

وی از اقدامات دستگاههای اجرایی در اجرای برنامه های قبلی و ارسال مستندات مناسبتهای مذهبی به دبیرخانه ستاد شئون قدردانی و تشکر کرد.

حجت الاسلام ورهرام با ناکام خواندن دشمنان در یک جنگ ترکیبی تمام عیار با استفاده  از حربە‌های قومی، جنسی و … در ایجاد اغتشاش و نا امنیتی در کشور گفت: این انقلاب بر آمده از مردم است و خود مردم از آن دفاع خواهند کرد.

وی با تاکید بر زنده نگاه داشتن ایام الله گفت: وظیفه ماست در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره این ایام را برای نسل جدید بازگو کنیم و با توجه به  سعی دشمنان در بی ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب، امسال باید دستگاههای اجرایی تمام توان خود را در اجرای هر پرشورتر برنامه های این ایام بکار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  مریوان در پایان افزود: برنامه های قرآنی متنوعی برای شهر مریوان وبخش های تابعه  از سوی کمیته قرآنی پیش بینی شده است که برگزاری محفل شهرستانی انس با قرآن از برنامه های اصلی  آن است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.