برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین در شهرستان سروآباد
11 بهمن 1401 - 12:50
شناسه : 3362
بازدید 190
4
نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور جمعی فعالان حوزه فرهنگی و قرآنی در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور جمعی فعالان حوزه فرهنگی و قرآنی در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.

در این نشست حسین مهری فعال فرهنگی شهرستان سروآباد طی سخنانی بیان کرد: جنگ ترکیبی و شناختی اخیر نشان داد که دشمن به دنبال تسلط بر مرزها است و نسل نو ما را با ابزار رسانه نشانه گرفته است.

این فعال فرهنگی افزود: دشمنان نظام اسلامی تلاش دارند با عوض کردن جای حق و باطل، افکار عمومی را تحریف کرده تا به اهداف شوم خود دست یباند. در همین راستا یکی از مطالبات مهم رهبر انقلاب تبیین درست مسائل است.

مهری ابراز داشت: ادامه داد: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هر گونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز به دنبال تغییر ارزش‌ها، باورها و اعتقادات است، برای همین اهمیت توجه به موضوع جهاد تبیین دوچندان می‌شود، افزود: نباید با موضوع جهاد تبیین، برخوردی سطحی صورت گیرد چراکه اگر جهاد تبیین در جامعه نادیده گرفته شود مجدد شاهد توطئه‌های جدید از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خواهیم بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.