آغاز کلاس حفظ قرآن به مناسبت دهه فجر در سقز
05 بهمن 1401 - 12:27
شناسه : 3375
بازدید 56
6
بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کلاس حفظ قرآن همزمان با آغاز دهه فجر در اداره تبلیغات اسلامی سقز با همکاری کانون های فرهنگی تبلیغی برگزار می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان کردستان، حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان اظهار داشت: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت حافظ قرآن در سراسر کشور ناظر بر یک فرهنگسازی عمومی برای انس با قرآن است و بهترین راه برای انس با قرآن حفظ قرآن است و اگر حفظ قرآن در جامعه ترویج شود، انس با قرآن نیز محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام جمادیان با تأکید بر ضرورت همراه‌سازی قرآن کریم در زندگی بشری و اجتماعی، اظهار کرد: قرآن هدایت‌گر و روشنگر افکار تاریک ذهن بشر است و نه تنها در ایام دهه فجر بلکه همواره باید عمل به قرآن در برنامه‌های انسان نهادینه شود، لیکن معتقدیم همراه شدن جامعه اسلامی به فرهنگ قرآنی برکات زیادی به‌دنبال دارد که باعث رشد و پیشرفت و تعالی بشر خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه پیوند انقلاب اسلامی با قرآن کریم ناگسستنی است، اعلام کرد: قرآن کریم متعلق به همه زمان‌ها و مکان‌هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می‌تواند تامین کننده تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تکامل زندگی سعادتمندانه باشد.

وی به جزییات برگزاری این کلاس ها اشاره کرد و افزود: محدوده سنی برای شرکت کنندگان در این کلاس ها بین 10 تا 16 سال می باشد  و تمام شهروندان می توانند در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.