تجلیل از بانوان فعال فرهنگی و قرآنی در ولادت حضرت زهرا(س)
05 بهمن 1401 - 12:00
شناسه : 3393
بازدید 266
12
به مناسبت ولادت حضرت زهرا از بانوان فعال فرهنگی و قرآنی سقز و همچنین مادران دارای سه فرزند و بیشتر و دخترانی که اسم آن ها فاطمه زهرا است تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت : حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام زنان مسلمان است و باید بانوان جامعه این بانوی بزرگ را الگوی خود بدانند.

حجت الاسلام جمادیان گفت:به مناسبت ولادت حضرت رهرا از بانوان فعال فرهنگی و قرآنی سقز و همچنین مادران دارای سه فرزند و بیشتر و دخترانی که اسم آن ها فاطمه زهرا است تجلیل شد.

حجت الاسلام سعدالله جمادیان به وصیف خصایل نیکو و شخصیت آسمانی حضرت زهرا(س) پرداخت و اظهار کرد: سیره حضرت فاطمه(س) الگویی کارآمد برای تمامی مردان و زنان عالم می باشد

وی افزود: با بررسی ابعاد مختلف دوران زندگانی حضرت فاطمه (س)نکات بسیار ارزشمندی می‌توان کسب کرد که در دل تاریخ ماندگار شده‌اند؛ چرا که زندگانی این بانوی بزرگوار اسلام با خود نکاتی دارد که در صورت الگو‌برداری از آن، صاحب یک زندگی دینی خواهیم شد.

جمادیان  افزود: پیامبر (ص) فرمودند سیده و سرور زنان دو عالم حضرت زهرا (س) است و این موضوع نشان‌دهنده شخصیت و جایگاه ویژه ایشان است.

وی بیان داشت: همسرداری، خانه‌داری و تربیت اولاد حضرت فاطمه (س) نشان از شخصیت بی‌نظیر ایشان در طول تاریخ بشریت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.