تجلیل از مادران و همسران و فرزندان شهدای شهرستان بانه
05 بهمن 1401 - 12:13
شناسه : 3446
بازدید 313
13
آیین تجلیل از خانواده های شهدا مادران و همسران و فرزندان شهدای شهرستان بانه به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی بانه منبع : تبلیغات اسلامی بانه
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در 5 بهمن 1401 در مورد تکریم و تمجید مقام والای شهدا و خانواده های معظم شهدا گفت: شهدا و مادران شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی بیان داشت: در ادامه برنامه‌های سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن بنا بود از مادران، همسران و فرزندان شهدای شهرستان تجلیل شود شرایط برگزاری مقدور نبود بهمین مناسبت توسط اداره تبلیغات اسلامی بانه از 2نفر مادر شهید، 2 نفر همسر شهید و 3 نفر فرزند شهید آیین تجلیل و تکریم در بهمن جاری در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی با اشاره به لزوم تکریم مادران شهدا تصریح کرد: هرچقدر مادران و همسران شهدا را تکریم کنیم بازهم کم است. مادرانی یک یا چند فرزند خود را به جبهه فرستادند و تقدیم انقلاب اسلامی کردند، آن دلاورمردان جان خود را فدا کردن اما مادران و همسران شهدا سختی ها و رنج های فراوانی را تحمل کردند.

رازیانی با اشاره به ایثار والدین و خصوصا مادران شهدا گفت: رنج‌ها و فراق‌های این مادران و همسران قابل وصف نیست؛ رهبر انقلاب فرمودند نقش همسران و مادران از نقش مجاهدان اگر سنگنی‌تر و دردناک‌تر نباشد کمتر نیست.

گفتنی است؛ در این آیین از شماری از مادران ، همسران و فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس با نام های فاطمه عجبی و فاطمه محمد ولی همسر شهید و فاطمیه رحیمیان بانه و فاطمه خلیفه مادر شهید و همچنین فاطمه مروت ، فاطمه سهیلی و زهرا ورچکی بانه تحت عنوان فرزندان شهدا تجلیل بعمل آمد و با اهدای لوح سپاس کارت هدیه و بسته فرهنگی  تجلیل شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.