جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان بیجار برگزار شد
08 بهمن 1401 - 12:44
شناسه : 4041
بازدید 55
4
جلسه کمیته قرآن ستاد دهه مبارک فجر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ادارات فرهنگی و اعضای کارگروه تعیین شده در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت الاسلام جلیل مختاری نیا در این جلسه اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصت ویژه‌ای است که فعالان و تاثیر گذاران حوزه قرآنی به بیان دستاورد های انقلاب اسلامی بپردازند و در این جبهه نقش مهمی را ایفا کنند.

وی افزود: هدف‌ از برگزاری برنامه‌های قرآنی‌ در ایام الله دهه فجر استفاده از فرصت و فضاي تبليغي مناسب دهه مبارك فجر براي شناساندن هر چه بيشتر قرآن به اقشار جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام مختاری‌نیا همچنین دهه فجر را  فرصتی بسیار مناسب برای جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین ارزش‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های گوناگون برای نسل جوان است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در ادامه به اهم برنامه های اجرایی کمیته قرآنی دهه فجر شهرستان بیجار اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری بیش از 10محفل انس با قرآن در مساجد، برگزاری مسابقات قرآنی،تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی، برگزاری نشست های بصیرتی و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب  و برگزاری دوره های آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن از جمله اهم برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

گفتنی است؛در پایان هر یک از اعضای کمیته قرآنی در مورد برنامه‌های پیشنهادی و ارائه‌ راهکارها برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های قرآنی در ایام دهه فجر به گفتگو پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.