زنان با تربیت صحیح فرزندان زن نقش اصلی ومهم در خانواده و جامعه دارند
09 بهمن 1401 - 23:40
شناسه : 4186
بازدید 162
12
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به نقش زنان در حفظ سلامت جامعه، افزود: زنان با تربیت صحیح فرزندان زن نقش اصلی ومهم در خانواده وجامعه دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ آیین تکریم مادران فاطمی با حضورحجت الاسلام رازیانی مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی استان کردستان، آقای حشمت الله حنیفی نماینده دعبل خزاعی استان کردستان و حجت الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه و خیرین و فعالان فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

حشمت الله حنیفی نماینده دعبل خزاعی استان کردستان با اعلام این خبر گفت: آیین تکریم مادران فاطمی، در راستای ماموریت های تکریمی بنیاد دعبل خزاعی و با موضوع تکریم از زنان و مادران پیشکسوت فعال در عرصه هیئت برگزار گردید.

وی افزود: این بانوان علاوه بر نقش های همسری و مادری در خانواده، به عنوان یک الگو برای دختران و بانوان هم شهرستانی واستانی، نقش آفرینی نموده اند و در مسیر ترویج فرهنگ دینی و مذهبی فعالیت های چشمگیری داشته اند.

در ادامه حجت الاسلام رازیانی مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی استان کردستان به نقش زنان در تربیت فرزندان صالح و اهمیت جالس مذهبی پرداخت و افزود: زنان نقش مهمی در تربین صحیح و دینی نسل جوان ونوجوان دارند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: اکنون در برهه‌ا ی از زمان قرار داریم که دشمن با تمام توان در جنگ شناختی و تهاجم فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت زنان و دختران در صدد کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اصول اخلاقی در جامعه است و تنها راه مبارزه با این ترفند شوم دشمن، استفاده از ظرفیت مردمی است.

گفتنی است،این مراسم با اهدای لوح تقدیر به امضاء حجت الاسلام و المسلمین قمی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی و هدایایی از طرف بنیاد دعبل خزاعی از سرکار خانم گلزار حشمتی از مداحان شاخص خانگی وهییتی میباشند تجلیل و تکریم بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.