مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از خانواده شهید حاج صادق یوسفی تجلیل کرد
09 بهمن 1401 - 23:05
شناسه : 4197
بازدید 72
8
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در دیدار با خانواده شهید حاج صادق یوسفی از مقام شامخ شهدا و خانواده‌ آنان تجلیل کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت الاسلام رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به همراه حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه و اصغر خداوردی نماینده اداره بنیاد شهید این شهرستان با خانواده شهید حاج صادق یوسفی دیدار کرد.

حجت الاسلام رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این دیدار شهدا را دارای نقش برجسته ای در حفظ ارزش های اسلامی و پیروزی نظام شکوهمند اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: خانواده‌های شهدا نقش بسزایی در ترویج ارزش های اسلامی و تقویت روحیه مبارزه با استبداد و استکبار جهانی دارند و نزد خداوند ماجور هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راهی باشیم که شهدا با تبعیت از حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری در دفاع از ولایت و میهن اسلامی در ان به موفقیت رسیدند و با پاسداری از ارزش های اصیل اسلامی بتوانیم آن را به صاحب اصلی این انقلاب بسپاریم.

در ادامه پدر شهید شهید حاج صادق یوسفی در این دیدار ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و هیئت همراه تقدیم شهید به انقلاب اسلامی را از افتخارات خود عنوان کرد.

گفتنی است، شهید حاج صادق یوسفی از شهدای مرزبانی که مدافع و محافظ مرزهای ایران اسلامی بود و در درگیری با اشرار در نقطه صفر مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.