نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با مربیان و فعالان قرآنی شهرستان قروه
10 بهمن 1401 - 11:32
شناسه : 4331
بازدید 69
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با حضور در شهرستان قروه با تعدادی از مربیان و فعالان قرآنی این شهرستان در راستای جهاد تبیین دیدار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت الاسلام برومند رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست و دیدار با مسئولین موسسات قرآنی و خانه های قرآن و عترت اظهار داشت: شرایطی که ما داخلش هستیم یک شرایط ویژه است شرایط ویژه هم کار ویژه طلب می کند.

وی با اشاره به ویژگی حضرت زینب سلام الله علیها گفت: تصور کنید حضرت زینب سلام الله علیها قبل عاشورا کلاس قران داشت کلاس احکام مسائل دینی داشت کلاس های معرفتی برای خانم ها تو مدینه تو کوفه داشت بعد کربلا هم همین کارها را ادامه می داد و کار خوب ، خوب بود کار تبیینی بود و همین کارها را ادامه نمی داد آیا نامی از امام حسین علیه السلام باقی می ماند آیا حضرت زینب سلام الله علیها به عنوان یک قهرمان جهاد تبیین تمام هستی معرفی می شد قطعاً نه.

وی افزود: شرایط الان یک شرایط ویژه است ما به عنوان فعالان قرآنی یک تکلیفی داریم قرآنی که برای تبیین آمده برای روشنگری آمده، مایی که این قرآن را در سینه ها و دلهای خودمان داریم وظیفه سنگینی در عرصه جهاد تبیین داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: جهاد تبیین یعنی اینکه اول تحلیل درست داشته باشیم تو این جهاد ، جنگ دشمن را ببینیم حواسمون به دشمن باشه که دشمن کجا را هدف گرفته و کجا را دارد می زند و یک کار با تمام توان هستی در مقابل این دشمن باید انجام بدیم و اگر انجام دهیم ادای تکلیف کردیم.

وی تصریح کرد: حضرت زینب (س) از حضرت سجاد(ع) از حضرت سکینه خاتون و حضرت فاطمه کبری (س) از حضرت امام باقر (ع) از افرادی توی این کاروان بودند که بیشتر آنها خانم ها تشکیل می دادند خیلی حرف هست که چیزی که ثبت شده و به ما رسیده بیش از ۲۰۰ خطبه فقط حالا توی این عرصه جهاد تبیین ممکن ده ها کار دیگر انجام داده باشند فقط خطبه هاش که در تاریخ ثبت شده است بیش از ۲۰۰ خطبه توی ۲۰ روز است .

حجت الاسلام برومند رازیانی در پایان گفت: این عصر و این عرصه با این حجم های متعدد و مختلف که به ما شده یک جهاد تبیین مضاعف می طلبد کما که داریم تبیین می کنید جهاد تبیین نمی کنید همیشه همین بوده ، اگر الان تاثیرگذار می بود کار به اینجا نمیرسید الان یک کار مضاعف میطلبه یک تلاش ویژه رو میطلبه در مقابل دشمن که اصل دین و اتحاد و باورها را و قرآن را هدف گرفته است.

گفتنی است: بحث و تبادل نظر و پاسخ‌دهی به پرسش‌های حاضرین در جلسه در خصوص وضعیت فعالیت های قرآنی، اقتصادی و مشکلات مذکور پایان بخش این نشست بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.