مراسم اعتکاف در چهار مسجد بیجار برگزار می شود
11 بهمن 1401 - 12:48
شناسه : 4378
بازدید 98
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در چهار مسجد این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان،حجت الاسلام جلیل مختاری نیا ضمن گرامیداشت ماه رجب اظهار داشت: ایام اعتکاف فرصتی برای بازگشت به خود و دیدن خدا در آیینه وجود است.

وی افزود:حضور جوانان در اعتکاف یک درخشش و عبادت الهی است و باید در این راستا بستری فراهم شود که بهره برداری جوانان از این عبادت الهی بیشتر شود.

حجت الاسلام مختاری نیا با بیان اینکه اعتکاف یک تمرین برای رشد معنویت، تکمیل اخلاق، تقویت اراده، معرفت نفس، خودسازی، خودشناسی و در نهایت خدا شناسی است بیان داشت:امسال مراسم معنوی اعتکاف با حضور گسترده مردم مومن و خدا جوی بیجار در چهار مسجد این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم اعتکاف در شهر و روستاهای بیجار خبر داد و گفت:در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه اعتکاف در شهرستان بیجار روستاهای بیجار نیز میزبان معتکفین خواهد بود.

وی افزود: مراسم معنوی اعتکاف در شهرهای توپ آغاچ، حسن آباد، یاسوکند،پیرتاج و بابارشانی و روستاهای بیانلو ،خورخوره،سیدان و چشمه منتش برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیچار در پایان یاد آور شد: اعتكاف يكی از بهترین پديده‌های معنوی است و جوانان بسیاری در این مراسمات شرکت می‌کنند و  هر ساله مراسم اعتكاف از نظر كمی و كيفی رو به شد و تعالی است.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.