جلسه بررسی مسائل روز ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
12 بهمن 1401 - 2:40
شناسه : 4386
بازدید 73
6

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، در ادامه سلسله نشست‌های (بررسی مسائل روز) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، درمدرسه دخترانه مستوره اردلان با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار شد. دراین جلسه ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی گفت: در طول […]

ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، در ادامه سلسله نشست‌های (بررسی مسائل روز) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، درمدرسه دخترانه مستوره اردلان با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار شد.

دراین جلسه ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی گفت: در طول چند ماه اخیر اتفاقات تلخی در کشور افتاد که قصد داریم با گفتگویی دو طرفه، ضمن ریشه یابی پاره‌ای از شبهات را برطرف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رازیانی گفت: در برسی های بعمل آمده درباره اوضاع حاکم بران روزهای جامعه، چند مدل برای مدیریت این اغتشاشات قابل توجه است اول اینکه دشمن با استفاده از تمام تجربیات خود یک عملیات دقیق و پیچیده را طراحی کرد.

دوی تصریح کرد: دراین عملیات یک بعد فمنیستی وجود دارد البته که تمام این عملیات رنگ و بوی فمنیستی ندارد ، هرچند با مطرح کردن شعار هوایی چون زن زندگی ازادی در پی القای  این هستند که این جنبش فمینیستی است ،با حمله به سلف های دانشجویی تصور میشود که جنس جنبش جنسیتی است اما این هم همه مطلب نیست.

،وی افزود: مدل انقلاب جوکری مدل دیگری است که در این جنبش شمه ای از این رصد می‌شود اما تمام ماهیت این جنبش جوکری نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی در ادامه گفت: مدل انقلاب جوکری که شبیه ان درهنگ هنگ وعراق بوده است مدلی است با الگو گیری ، از فیلم های هالیوودی طراحی میشود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن اشاره به مدل دیگری از این جنبش‌ها به جنبش خیزش ارازل و اوباش اشاره داشت انچه که نمونه ای از این در ۲۸ مرداد ۳۲ شما گرفت و منجر به تقسیم تهران توسط ازال شد هرچند بخشی از جنبش های اخیر این شکل را داشت اما تمام وکمال ماهیتش جنبش ارازل نبود.

انقلاب های رنگین ،انقلابهای مذهبی و قومیتی ، شکل های دیگری از انقلاب بودند که هیچ کدام تمام ماهیت جنبش های اخیر در ایران نبود.

رازیانی در ادامه مطلب گفت : انچه در ایران شکل گرفت نه اعتراض به اوضاع جامعه بود و نه اعتراض به تفکری خاص ،بلکه توطئه دشمنان اسلام و انقلاب است که با یک جنگ ترکیبی وشناختی به میدان امدند والحمد لله که مثل تمام توطئه ها ناکام ماندند.

حجت الاسلام والمسلمین رازیانی ضمن تاکید بر اینکه همه باید دراین برهه به هوش باشیم گفت: دشمن چون تاب دیدن پیشرفت ایران وایرانی را ندارد مدام در حال طراحی نقشه های شوم بر علیه ماست غافل از اینکه با رهبری سید علی خامنه ای نمی‌تواند ضربه ای به پیکر مقدس نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی به سوالات وشبهات دانش آموزان پاسخ داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.