برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مریوان
12 بهمن 1401 - 2:34
شناسه : 4387
بازدید 55
4
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مریوان با حضور حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکراین شهرستان برگزار گردید.
پ
پ

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام  ورهرام  ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر گفت: گرچه معرفی انقلاب به دانش‌آموزان در تمام طول سال مورد توجه مدارس است اما دهه فجر فرصت ویژه ای است برای محکم‌تر کردن پایه‌های انقلاب اسلامی و معرفی حوادث آن دوران به بچه ها و انتقال مفاهیم اصلی انقلاب به نسل های جدید.

حجت الاسلام ورهرام گفت: به ضرورت بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد و افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی یک رژیم طاغوتی زمین خورد و یک حکومت الهی به جای آن تشکیل شد و این یک موهبت برای مردم ایران است.

در این جلسه وظایف هریک از دستگاههای اجرایی در حوزه حجاب و عفاف مشخص شد و مقرر گردید از یازدهم خرداد تا بیست و یکم خردادماه بطور مستمر از ادارات سطح شهرستان بازدید به عمل آید و با متخلفین کم حجاب و بدحجاب برخورد قانونی صورت گیرد.

در این جلسه حجت اسلام ورهرام  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان گفت:  یکی از راهکارهای مبارزه با کم رنگ شدن  موضوعات فرهنگی را اصلاح سبک زندگی اسلامی  خانواده ها عنوان کرد و واشاره کرد اصلاح سبک زندگی باید از سکانداران ادارات و سفیران فرهنگی شهرستان آغاز گردد.

در پایان اعضای جلسه تاکید داشتند  که اداره تبلیغات اسلامی نسبت به برگزاری مسابقات واردوهای فرهنگی برای جوانان ونوجوانان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.