دیدار با خانواده شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار در جامعه می‌شود
12 بهمن 1401 - 11:40
شناسه : 4479
بازدید 62
5
رئیس تبلیغات اسلامی سقز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: دیدار باخانواده شهدا باعث گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دربین آحاد جامعه می‌گردد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: شهدا به تصریح قرآن کریم، زنده‌اند و بهترین الگو برای جامعه بشری هستند و ما باید همه پیام شهدا را مرور کنیم چرا که شهیدان الگوی جامعه انسانی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدا موجب انسجام، وحدت و تولید کننده اقتدار و قدرت جامعه‌اند، افزود: روحیه شهادت طلبی، دشمنان را در پشت خاکریزها متوقف کرده است و امروز در سایه فداکاری شهدا و ایثارگران در اوج اقتداریم.

حجت الاسلام جمادیان با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در سال‌های دفاع مقدس و بیان اینکه شهدای عزیز حق بزرگی برگردن آحاد مردم دارند، گفت: باید قدر این انقلاب و نظام مقدس را که با قطره خون شهدا و استقامت پدران و مادران و خانواده‌هایی که مانند کوه استوار، فرزندان خود را فدای آرمان‌های نظام اسلامی کرده و همچنان با تمام وجود پای انقلاب ایستانده‌اند را بیش از بیش بدانیم.

وی خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: شما از افتخارات کشور ما می‌باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.