دهه فجر مظهر همدلی و عظمت ملت ایران است
12 بهمن 1401 - 12:31
شناسه : 4521
بازدید 143
9
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد گفت: دهه فجر مظهر ایثار، همدلی و مردمی بودن عظمت ملت ایران است.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: مردم از رژیم ستم‌شاهی که ظلم‌های فراوانی به ملت خود وارد کرده بود به ستوه آمده و با رهبری امام خمینی(ره) کاخ ظلم و ستم را ویران کرده و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب که آن را با سایر انقلاب‌ها و قیام‌های قبل از خود متمایز می‌نماید و موجب شده که این انقلاب با تمام سختی‌ها پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.

حجت الاسلام رستمی ضمن اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی در شهرستان سروآباد عنوان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امسال در ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف این شهرستان هستیم.

وی یادآور شد: وظیفه همگان این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلابی و اسلامی بکوشیم چراکه انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستی‌ها نیز در جاهایی وجود داشته باشد، می‌توان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.