دهه فجر فرصتی برای مرور تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است
12 بهمن 1401 - 13:49
شناسه : 4544
بازدید 62
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: دهه فجر فرصت ارزشمندی برای مرور تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت از استان کردستان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در حاشیه آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: دهه مبارک فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان گفت: 12 بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است.

وی افزود: این ایام یاد آور اراده مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منزه ظهور برسانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز عنوان کرد: دهه فجر مفسر انقلاب اسلامی ایران است و فرصت مناسبی برای تبیین و معرفی ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی به دنیا است.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی سقز به مناسبت دهه مبارک فجر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.