استمرار انقلاب اسلامی الگوی جهانیان است
13 بهمن 1401 - 9:11
شناسه : 4582
بازدید 119
13
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: قبل از اینکه انقلاب ما الگویی دنیا باشد این استمرار انقلاب ما است که الگویی جهانیان شده است.
پ
پ

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان مریوان به همراه جمعی از مدیران  با رئیس اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت 12 بهمن وآغاز دهه فجر دیدار وگفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام ورهرام عرض خیر مقدم وتبریک ایام ماه رجب المرجب وآغاز طلیعه نور چهل وچهارمین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قبل از اینکه انقلاب ما الگویی دنیا باشد این استمرار انقلاب ما است که الگویی جهانیان شده است.

ورهرام در ادامه این دیدار گفت :چهل وچهار سال است که حقانیت کلام وراه حضرت امام (ره)خودش را نشان داده واکنون هیچ عالم وجاهلی براین شک ندارد که سر آغاز جنبش های اسلامی منطقه وحتی قیام های اروپا وآمریکا ناشی از انقلاب خمینی (ره)است واکنون وظیفه ما بر حفظ آرمان های امام (ره)وگوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب باشیم وبا سرمشق گرفتن از رهنمودهای این امام فرزانه بتوانیم در راستای فرمایشات معظم له که الان جهاد تبیین هست حرکت کنیم.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان هم ضمن تشکر از حجت الاسلام ورهرام درراستای برنامه های ویژه که در این ایام انجام می‌شود، گفت:تمام سعی ما براین است که بتوانیم حرف امامین انقلاب را در جهت تحقق هر چه بیشتر ومردمی سازی برنامه ها در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم که بتوانیم مسئولانی خدوم وخدمتگزار در راستای انقلاب اسلامی باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.