غبار روبی مزار شهدای مریوان بمناسبت دهه فجر
17 بهمن 1401 - 10:45
شناسه : 5052
بازدید 82
12
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مزار شهدای شهرستان مریوان با حضور مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.
پ
پ

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ آئین غبار روبی مزار شهدای شهرستان مریوان بمناسبت دهه مبارکه فجر، با حضور فرماندار شهرستان ،امام جمعه و مسئولین ادارات در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در این مراسم ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را برخاسته از خون شهداء دانست و گفت: شهدای انقلاب با یقین به راه امام راحل و قدم گذاشتن در این مسیر که پر از تهدید و وحشت بود و توانستند گام بزرگی را برداشته و نهال انقلاب را به ثمر برسانند.

وی با بیان اینکه نباید لحظه به لحظه انقلاب را فراموش کنیم، اظهار داشت: مطمئناً یاد و نام شهدای والامقام ما و همه ایثارگران در سپهر فرهنگی و اجتماعی ایران ماندگار خواهد بود.

حجت‌الاسلام ورهرام افزود: دهه مبارک فجر روزهای بالندگی و سرافرازی در تقویم انقلاب اسلامی است که یادآور اعجاز دستان به هم پیوسته ملت بیدار و پر افتخار کشور عزیزمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان عنوان کرد: دهه فجر، کلید گشایش درهای آزادی و میثاق دوباره با خون شهیدان و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و حال که درخت انقلاب اسلامی با نثار خون جوانان این مرز و بوم تناور گشته، بر ما واجب است در راستای اهداف شهدا قدم برداشته و نگذاریم دشمنان انقلاب فکر ضربه زدن بر پیکره نظام را داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.