حضور بیش از 400 نفر در مراسم اعتکاف بیجار
17 بهمن 1401 - 13:11
شناسه : 5066
بازدید 75
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از حضور بیش از 400 نفر در مراسم پر فیض اعتکاف امسال این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با روابط عمومی این اداره ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رجب، اظهار داشت: در مراسم اعتکاف ۱۳ رجب امسال بیش از 400 نفر در دو مسجد شهرستان حضور دارند و بیش از 70 درصد این افراد را بانوان تشکیل می‌دهد.

وی افزود: برنامه‌هایی برای مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده که مصادف با میلاد امام علی(ع) و شهادت حضرت زینب(س) است و این برنامه‌ها با محوریت خلوت معتکف با حضرت حق و فراهم کردن فضای حاکی از معنویت است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مراسم معنوی اعتکاف اشاره و عنوان کرد: سخنرانی‌ با محوریت قرآن و ترویج سبک زندگی اسلامی با حضور علما در سطح شهرستان و تلاوت مجلسی قاریان ممتاز و مراسم پرسش و پاسخ از جمله برنامه‌هایی است که با حضور اساتید حوزه در حال اجرا است.

وی افزود: امسال مراسم اعتکاف در شهرستان نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شد و اکثر معتکفین نوجوانان دهه هشتادی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: در اعتکاف بندگان خداوند با تضرع و اخلاص از ذات اقدس الهی می‌خواهند تا فرصت دیگری در اختیار آن‌ها قرار دهد تا بتوانند کاستی‌های معنوی خود را جبران کنند و در صراط مستقیم گام بردارند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.