برگزاری محفل انس با قرآن در روستای مبارک آباد دهگلان
18 بهمن 1401 - 11:15
شناسه : 5173
بازدید 249
17
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد امیرالمومنین (ع) مراسم ویژه محفل انس با قرآن در مسجد جامع روستای مبارک آباد از سوی اداره تبلیغات اسلامی دهگلان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ مراسم ویژه محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد امیرالمومنین (ع) در مسجد جامع روستای مبارک آباد شهرستان دهگلان با اجرای برنامه توسط قاریان برجسته شهرستان و قاری بین المللی با حضور جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم و مسئولین ارگانها برگزار شد.

حجت‌الاسلام میثم موسوی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در این مراسم معنوی اظهار داشت:  هرچه میزان کمی و کیفی این برنامه بیشتر شود به همان میزان شاهد رفع آسیب‌ها و معضلات و از همه مهم‌تر ارتقای سطح فرهنگ خواهیم بود.

وی با تاکید بر اهمیت یادگیری قرآن در سنین کم به ویژه در مقطع ابتدایی افزود: قرآن کتاب حیات و راهنمای ما در زندگی است و تلاش ما بر این است که بتوانیم دانش آموزانی اخلاق‌مدار و در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی با توجه به اینکه قرآن بهترین هدایت کننده بشر است عنوان کرد: اگر هر فردی بخواهد در کار و زندگی خود موفق و پیروز باشد، باید خود را در مسیر قرآن قرار دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.