عطرافشانی مزار شهدای سقز به مناسبت ایام الله دهه فجر
18 بهمن 1401 - 12:02
شناسه : 5183
بازدید 157
13
مردم انقلابی سقز برای پاسداشت ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های آنها در استقرار و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دهه فجر مزار شهدای این شهرستان را غبار روبی و عط افشانی کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ در حاشیه این برنامه معنوی حجت الاسلام  سعدالله جمادیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده است جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.

وی عنوان کرد: شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ی ما واجب است چرا که ما هر آنچه را که امروز داریم به برکت خون همین شهدای گرانقدر بوده است.

حجت‌الاسلام جمادیان افزود: عشق به شهدا و ماندن در راه و مکتب و احساس دین همیشگی به شهدا و ایثارگران یکی از نمودهای عینی این فرهنگ غنی و مترقی است.

گفتنی است؛ حاضران در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بر مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا و نظام جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.