قرآن روشنگر افکار تاریک ذهن بشر است
18 بهمن 1401 - 12:19
شناسه : 5192
بازدید 65
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت:قرآن هدایت‌گر و روشنگر افکار تاریک ذهن بشر است و نه تنها در ایام دهه فجر بلکه همواره باید عمل به قرآن در برنامه‌های انسان نهادینه شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، همزمان با چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی به همت کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان سقز  محفل نورانی انس با قرآن با تلاوت قاریان  شهرستانی ویژه اقشار مختلف مردم در مسجد ملا ابراهیم  برگزار شد.

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز  با تأکید بر ضرورت همراه‌سازی قرآن کریم در زندگی بشری و اجتماعی اظهار داشت:  ما معتقدیم همراه شدن جامعه اسلامی به فرهنگ قرآنی برکات زیادی به‌دنبال دارد که باعث رشد و پیشرفت و تعالی بشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام جمادیان با تاکید به اینکه پیوند انقلاب اسلامی با قرآن کریم ناگسستنی است، عنوان کرد: قرآن کریم متعلق به همه زمان‌ها و مکان‌هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می‌تواند تامین کننده تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تکامل زندگی سعادتمندانه باشد.

وی  با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر  یادآور شد: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری کلاس حفظ قرآن کریم،جشن انقلاب، مسابقات حفظ و تفسیر و قرائت قرآن، مسابقات ورزشی بانوان، نمایشگاه عفاف و حجاب، جشنواره آشپزی و صنایع دستی، غبارروبی مزار شهدا و… است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.