محفل انس با قرآن کریم در شهرستان بانه برگزار شد
19 بهمن 1401 - 12:15
شناسه : 5337
بازدید 296
14
به همت کمیته قرآنی دهه فجر به همت کمیته قرآنی دهه فجر محفل انس با قرآن کریم در حسینیه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بانه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی بانه منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، بمناسبت گرامیداشت جهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران محفل انس با قرآن کریم در سه شنبه شب 18 بهمن 1401 بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بانه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عارف‌رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه اظهار داشت: این محفل با همکاری کمیته قرآنی دهه فجر توسط ادارات تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی، مرکز بزرگ اسلامی، اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

وی افزود: این محفل با تلاوت آقایان حسین یارعلی ، مهدی شرفی و بهنام مینایی از قاریان توانمند و ممتاز شهرستان با حضور علاقمندان به عترت و طهارت برگزار شد.

در ادامه ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه در این محفل معنوی و نورانی پیرامون جایگاه قرآن در زندگی و ترویج سبک زندگی قرآنی و تربیت فرزندان براساس دستورالعمل قرآنی و همچنین در ادامه در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 44 سال افتخار و خدمت رسانی به مردم میهن عزیزمان ایران اسلامی به سخنرانی پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.