برگزاری سه محفل انس با قرآن در شهرستان قروه
19 بهمن 1401 - 14:03
شناسه : 5444
بازدید 104
6
سه محفل انس با قرآن به‌مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در حاشیه محفل انس با قرآن، عترت، امام و شهدا که در پنجمین روز از چهل و چهارمین سالروز دهه مبارک فجر در مسجد جامع این شهرستان با حضور قاریان و قرآن دوستان برگزار شد، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر سه محفل انس با قرآن برگزار ‌شد.

حجت‌الاسلام سیف الله سبزی با بیان اینکه هدف از برگزاری محافل قرآنی آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های قرآنی است، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن گامی موثر در ارتباط هر چه بیشتر مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان با قرآن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در ادامه گفت: امروزه باید قرآن آموزی و بیان مفاهیم قرآن و تلاش جهت زندگی قرآن پسند از اولویت های ما باشد و برای به دست آوردن این اهداف باید تلاش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قرآن باید سر مشق کار های ما باشد، افزود: درک مفاهیم و حرکت در مسیر قرآن، هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به دنبال دارد.

کسانى که کتاب الهى را تلاوت مى‌کنند و نماز را به پاى مى‌دارند و از آن‌چه به آنان روزى داده‌ایم، پنهان و آشکار انفاق مى‌کنند، تجارتى و بى زیان و خالى از کساد را امید دارند، تا خداوند اجر و پاداش کامل به آن‌ها دهد و از فضلش بر آن‌ها بیفزاید که او آمرزنده و شکرگزار است.

وی ضمن آرزوی سربلندی برای ایران اسلامی خاطر نشان کرد: قرآن و عمل به آموزه های قرآنی، تنها راه برون‌رفت از معظلات و گرفتاری های اجتماعی است که مردم در این برهه از زمان گرفتار آن هستند و باید با برپایی این محافل، اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان را با قرآن این راهنمای بی بدیل، بیشتر آشنا کرد.

گفتنی است: در این محفل قاری بین المللی جناب آقای جعفر فردید و تعدادی از قاریان برترشهرستانی آیاتی از کلام وحی را در فضایی معنوی قرائت کردند و در پایان از فعالان قرآنی با حضور حجت الاسلام رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.