برگزاری نشست روشنگری تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سقز
22 بهمن 1401 - 16:59
شناسه : 5574
بازدید 89
7
به مناسبت دهه مبارک فجر نشست روشنگری تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سقز برگزار شد .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست روشنگری تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ،رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد واحد سقز ،اساتید و دانشجویان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد .

حجت الاسلام  جمادیان،ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه مبارک فجر بیان داشت: تبیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد.

وی افزود:جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب عنوان شد. اینک که با جنگ ترکیبی

یعنی جنگ های اقتصادی، فرهنگی و شناختی رو به رو هستیم، جهاد تبیین بیش از پیش حائز اهمیت می باشد.روشنگری و شناخت دشمنان در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه های علمی، اقتصادی و فرهنگی از اساسی ترین اهداف جهادتبیین است.

حجت الاسلام جمادیان اذعان داشت: در جنگ شناختی هدف از بین بردن اعتماد افراد جامعه نسبت به حاکمیت می باشد و در این ارتباط مهمترین عرصه فعالیت در فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: اختلاف اندازی بین رهبری و مردم یکی از اهداف جنگ شناختی است و تمرکز بر اینکه در دام دسیسه‌های دشمن گرفتار نشویم و تابعیت از رهبر را سرلوحه امور خود قرار دهیم، میتواند نقشه های دشمنان را از بین ببرد.

 

محمد وارعی ریاست دانشگاه، ضمن تبریک   دهه مبارک فجر و خیر مقدم به حاضرین در جلسه؛ به ارائه گزارش فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامیواحد سقز در دهه مبارکه فجر امسال اشاره کرد و بیان داشت: که یکی از مهمترین عواملی که میتواندآسایش و امنیترا در کشور ایجاد کند روشنگری مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برایدانشجویان و تمام افراد جامعه می باشد.

وی افزود دانشگاهیان با بصیرت انقلابی می توانند جلوی توطئه های دشمن ایستاده و نقشه های شرورانه آنها  را خنثی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.