برپایی میز خدمت در ایام‌الله دهه مبارک فجر در مسجد جامع شهرستان بانه
23 بهمن 1401 - 11:29
شناسه : 5640
بازدید 129
9
بمناسبت گرامیداشت دهه فجر به مناسبت دهمین روز ایام الله دهه مبارکه فجر میز خدمت در مسجد جامع شهربانه با حضور فرماندار شهرستان بانه ، رحیمی نماینده مردمی شهرستان های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی بانه منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری این میز خدمت با حضور خدری فرماندار شهرستان، رحیمی نماینده مردم فرهیخته شهرستان بانه در مجلس شورای اسلامی و رؤسای ادارات صنعت ،معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، محیط زیست، بهزیستی، گردشگری، اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری بانه، ثبت احوال و مدیران بانک‌های تجارت، بانک صادرات، بانک سپه شهرستان بانه و ادارات دیگر که خود جوش به این میز خدمت پیوستند به مطالبات و خواسته های مردم، پاسخ دادند.

در این میز خدمت که قشرهای مختلف مردم و نمایندگان ادارات سطح شهر حضور داشتند، خدری فرماندار بانه به بیان مهمترین خدمات و برنامه‌های دولت در حوزه های مختلف فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، بهداشتی و…پرداخت.

وی در ادامه افزود:  ۲۲ بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد می زند.

فرماندار بانه در پایان از کلیه مردم شهید پرور بانه دعوت کرد تا با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جاری، با آرمان های شهدای انقلاب، بار دیگر تجدید پیمان کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.