راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور حداکثری مردم در بیجار برگزار شد
23 بهمن 1401 - 13:03
شناسه : 5663
بازدید 54
6
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران  مردم مومن و همیشه در صحنه بیجار نیز هم گام و هم سو با سایر مردم در سراسر ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور بهم رساندند
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ همزمان با جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم با شکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور مردمی و خود جوش مردم ولایتمدار بیجار برگزارشد.

 

حجت الاسلام مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در حاشیه  این راهپیمیایی با شکوه  ضمن بیان سخنانی ابراز داشت: دشمنان سعی داشتند با تبلیغات منفی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کمرنگ کنند اما امروز با دیدن این صحنه ها و حضور غرور آفرین مردم آنها از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید شدند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن ماه به دشمنان نشان داد که مردم ايران همواره حامي ولايت و گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستند.

 

لازم به ذکر است؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار نیز همراه با تمام پرسنل خود ضمن حضور در این راهپیمایی با شکوه با آرمان های رفیع این اسلام و انقلاب تجدید میثاق  دوباره‌ای کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.