محفل بزرگ انس با قرآن کریم به مناسبت عید سعید مبعث برگزار شد
02 اسفند 1401 - 11:30
شناسه : 6312
بازدید 55
6
به مناسبت عید سعید مبعث؛ محفل بزرگ انس با قرآن کریم به مناسبت عید سعید مبعث برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : سعیده لشکری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ به مناسبت عید سعید مبعث، برنامه فاخر محفل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در مسجد خاتم الانبیا روستای قلیان برگزار شد.

در این مراسم معنوی باشکوه که با حضور مردم قرآن دوست و مومن روستای قلیان برگزار شد در ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، درباره عظمت شخصیت بی بدیل ولی نظیر حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) گفت: این دردانه دوران در شرایط  بستری به عنوان رسول مهربانی‌ها مامور تبلیغ شریعت اسلام شد که مردم این عصر در جهل ونادانی اسیر بودند و محمد ابن عبدالله با رفعت و مهربانی و سعه صدر رسالت خطیر خود را سه سال پنهانی تبلیغ کرد تا بستر وشرایط بهتری برای ترویج این دین اکمل مهیا شد واز ان پس  نیز  در راه شریعت رنج بسیار متحمل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان گفت: این کلام نورانی که هر این از آن دریای معرفت و دنیایی از حکمت است بهترین و ناب ترین  ارمغان الله برای بشریت است و صحیفه منوری که  تدبر در آیاتش هر ـن دری از ابواب حکمت و رحمت به سوی خلق الله خواهد گشود.

حاتمیان ضمن اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرانی در جامعه امروز گفت : خوشا به سعادت کسانی که در تعلم و تعلم وتلمذ  قرآن پیشرو هستند و از مبانی ارزشمند وایات حکمت امور کلام نور غافل نیستند.

حاتمیان تاکید کرد: بی شک برای کاهش بسیاری از آسیب‌ها باید در تفکر و تدیر و ترویج و نشر امروزه های قرآنی بیشتر تلاش کرد.

در ادامه قاریان مطرح شهرستان سنندج، آقایان عبد الرحمن امام قلی، میلاد امانی، سامان سعیدی، و پیمان احمدی با قرابت آیاتی از کلام الله مجید، حاضران را به فیض مضاعف رسانید.

ضمن اینکه در این ادامه مراسم،مدیحه سرایی و دف نوازی برگزار و از تعدادی از حفاظ و قاریان شهرستان سنندج تجلیل بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.