جانبازان نماد مقاومت و پایداری در برابر دشمنان هستند
02 اسفند 1401 - 13:02
شناسه : 6387
بازدید 100
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز:  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: جانبازان در طول 8 سال دفاع مقدس، پایمردی و ایستادگی خود را در برابر دشمنان به اثبات رساندند و هم اینک نیز با زخم‌های به جا مانده بر جسم و جانشان، نماد مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان هستند.
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: روز جانباز، فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با جانبازان این سرمایه‌‌های گرانقدر نظام و انقلاب اسلامی است و همه ما باید قدردان آنها باشیم.
وی جانبازان را حافظان آرمان‌های اسلامی دانست و اظهار کرد: این قشر از جامعه حماسه‌ سازان دفاع مقدس هستند و باید برای ترویج و انتشار خاطرات جنگ این عزیزان اهتمام ویژه داشته باشم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز، از پاسداران امروز به عنوان وارثان حقیقی میراث امام حسین(ع) نام برد که در اوج فداکاری و ایثار در راه احیای اسلام عزیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.
وی با اشاره به روز پاسدار اظهار کرد: چهارم شعبان‌ المعظم‌ هر سال یادآور حماسه‌آفرینی و جانفشانی‌های پاسداران حریم حرمت قرآن، ولایت و مدافعان سختکوش و همیشه بیدار عرصه‌های نبرد و مشعل‌داران صحیفه تاریخ است.
حجت‌الاسلام جمادیان با اشاره به نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار افزود: نامگذاری این روز به نام روز پاسدار به معنای این است که پاسداران راه و روش آن امام آزادگان را در پیش گرفته‌اند.
وی با تأکید بر آگاهی پاسداران انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان، مهم‌‌ترین وظیفه آنان را صیانت از ارزش‌های انقلاب و اسلام عنوان کرد و بیان داشت: امروزه دشمنان از هر ترفندی برای لطمه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند و وظیفه پاسداران به عنوان حامیان این نظام از هر زمان دیگری سنگین‌‌تر است.
وی در پایان گفت: این اعیاد همچنین بهانه خوبی برای قدردانی از همه کسانی است که ذیل عنوان مقدس «پاسدار» در صیانت از ایران عزیز، نقش ایفا کرده و می‌کنند؛ چه دلاورمردانی که سلحشوران جبهه‌های جنگ و امنیت بوده‌اند و هستند و چه آنهایی که این روزها سربازان خط مقدم برای حفاظت از جان و سلامت مردم هستند و بی‌شک ملت ایران، قدردان همه این عزیزان است و برای سلامتی‌شان دعا می‌کند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.