تجلیل از فرمانده سپاه پاسداران مریوان به مناسبت روز پاسدار
07 اسفند 1401 - 15:56
شناسه : 6532
بازدید 609
21
از سوی اداره تبلیغات اسلامی مریوان؛ به مناسبت روز پاسدار از سوی اداره تبلیغات اسلامی مریوان از فرمانده سپاه جهت حضور در فعالیت و برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان تجلیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در دیدار با فرمانده سپاه، حجت‌الاسلام لطیفی نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به نقش بی بدیل سپاه در ایجاد امنیت و خدمت رسانی در حوزه‌های گوناگون اشاره کرد و گفت: روز پاسدار فرصتی برای ارج نهادن به مجاهدت و از خودگذشتگی نیرو‌های فداکار سپاه است و بر همین اساس قدردان تلاش‌ها و زحمات این نیروی مردمی و خدوم در شهرستان هستیم.  

وی سپاه پاسداران را پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیرو های متعهد و ولایتمدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می‌کند.

حجت‌الاسلام ورهرام افزود: رشادت‌هاي پاسداران انقلاب اسلامي متأثراز الگوگيري آنها از قيام عاشورا و امام حسين (ع)است كه نمونه بارز اين ايثارگري و رشادت‌ها را در طول ايام دفاع مقدس نزد برادران پاسدار مي‌توان به عينه ديد.

گفتنی است؛ در دیدار از سرهنگ امیدی فرمانده سپاه، حجت الاسلام لطیفی نماینده ولی فقیه در سپاه و سه نفر از پاسداران سپاه که در برنامه های ملی مذهبی مشارکت فعال داشتند از سوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.