شناسايي فعالان و چهره‌هاي تاثيرگذارقرآني بيجار
07 اسفند 1401 - 14:17
شناسه : 6551
بازدید 50
6
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار با اشاره به اهميت ترويج قرآن در جامعه از شناسايي حافظان و فعالان قرآني شهرستان بيجار خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار با اشاره به اهميت ترويج قرآن در جامعه از شناسايي حافظان و فعالان قرآني شهرستان بيجار خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام جليل مختاري نيا رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار  ضمن بیان این خبر اظهار داشت: شناسايي حافظان و فعالان امور قرآني با هدف حمايت‌هاي مادي و معنوي آنان از مهم‌ترين برنامه‌هاي اداره تبليغات اسلامي است.

وی با اشاره به اهميت ترويج قرآن و فرهنگ قرآني در جامعه اظهار داشت: اهتمام به ترويج معارف قرآني بهترين عامل در مقابل هجمه‌هاي بزرگ فرهنگي دشمنان دين و انقلاب اسلامي است.

حجت الاسلام مختاری‌نیا به اهمیت تدبر در قرآن اشاره کرد و گفت: عمل به قرآن کریم از جمله مهم‌ترین وظایف ما در برابر قرآن است چرا که عمل به آن سعادت اخروی و دنیوی را به همراه دارد.

 وی تاکید کرد: ترویج قرآن کریم دستاوردهای ارزشمندی را عاید جامعه خواهد کرد و همین دلیل همه باید در هر جایگاهی که هستیم به این مهم توجه داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار افزود: خوشبختانه مردم شهرستان بیجار توجهی ویژه به فعالیت های قرآنی دارند و تبلیغات اسلامی نیز به سهم خود و در حد توان از آنها حمایت خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.